Professional experience

He treballat en diferents camps relacionats amb les llengües i la comunicació. Aquí teniu un resum de les meva experiència professional més rellevant. Si voleu més referències, podeu posar-vos en contacte amb mi o demanar-ne directament als llocs on he treballat.

Classes de llengua
  • Adults: He treballat com a professora de català per a adults pels Serveis Lingüístics de la Universitat de Barcelona i pel Servei de Llengües i Terminologia de la Universitat Politècnica de Catalunya. 
    També m'he ocupat d'oganitzar i de dinamitzar les activitats complementàries dels cursos: Grups de conversa, clubs de lectura, visites guiades, tallers gastronòmics, concursos literaris... Activitats escollides segons els centres d'interès dels estudiants, per ajudar-los a millorar les seves competències lingüístiques i a conèixer millor la nostra cultura. 
  • Infants: També he fet de mestra en dues escoles Calandreta (Garoneta, a Tolosa, i a Albi).  Les escoles Calandreta aconsegueixen que els alumnes, majoritàriament francòfons, aprenguin la llengua occitana mentre fan les activitats normals d'una escola, mitjançant el mètode de l'immersió lingüística.
    Aquesta experiència m'ha semblat molt interessant, i m'ha servit per millorar els meus coneixements sobre l'adquisició de segones llengües en infants.

Traduccions
Ja mentre estudiava vaig començar a fer col·laboracions com a traductora per a petites empreses i particulars. També he col·laborat amb les agències Savinén (València) i MediaMixTre (Lugano).
A més, durant anys vaig treballar desenvolupant dades lingüístiques per a sistemes de traducció automàtica, al Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics de l'Universitat d'Alacant (amb els projectes Universia, InterNostrum i Apertium) i a l'empresa Prompsit (projecte Apertium).
Actualment estic registrada com a Traductora freelance.

Subtitulatge i transcripcions
Per les agències Savinén (València) i MediaMixTre (Lugano) també he subtitulat pel·lícules i he fet transcripcions d'enregistraments d'entrevistes i conferències.